דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייעוץ שיווקי לקיץ: זה הזמן לנייד את הפרסום שלך 

מאת    [ 24/07/2013 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 8517 פעמים ]

קיץ, אנשים יוצאים לחופש, המשרד הופך לזיכרון רחוק ואצל חלק גדול מהם (אלא שמצליחים באמת להתנתק) – גם הלפטופ. איך אפשר להמשיך לפרסם ולעשות פעילויות שיווק באינטרנט, כשנדמה שאין אף אחד בבית?
אז זהו, שאפשר. היחיד שנשאר אתנו תמיד, גם בבית אבל גם בים ובבריכה – הוא הנייד שלנו. חוץ מברגעי מעלית ספורים, הוא תמיד זמין, תמיד פעיל ותמיד עלינו.

הטלפון הנייד שלנו, הוא בעצם כלי שיווקי שמלווה אותנו לכל מקום. פרסום בנייד מכיל עולם שלם של אפשרויות, יכולות ויתרונות עבורך, המפרסם.
קודם כל הוא ממוקד. אתה יודע את מאפייני המשתמש, יכול לאתר את מיקומו הנוכחי ויכול להעביר אליו מידע מדויק ורלוונטי.
דבר שני, ולא פחות חשוב הוא עלות הפרסום. העובדה שפרסום בנייד עדיין בחיתוליו, הופכת אותו לזול יחסית למדיות אחרות, ועדיין – אפקטיבי מאד.
בנוסף, המובייל נותן אפשרויות לפעולה ותגובה מיידית של המשתמש -  כנגזרת מהפרסום : מספר הטלפון שתפרסם יהפוך אוטומטית לכפתור Call  ויאפשר לגולש להתקשר מיד, פרסום אפליקציה, יאפשר את הורדתה המיידית לטלפון וגם פרסום פשוט של כתובת העסק שלך יהפוך אותה לנקודת ציון על המפה.

 מהם ערוצי הפרסום במובייל? יש המון, ולא נפרט את כולם כאן. (תמיד מומלץ לשבת עם יועץ שיווק, לבחון מהם הערוצים שהכי מתאימים לך, ולבנות תוכנית פרסום ושיווק מותאמת), אבל בכל זאת, ככה, על קצה המזלג:

קודם כל, אפשר לפרסם ב- Google Adwords  – למובייל. כיום זוהי "חבילת המחדל" כמעט, הניתנת לכל מי שרוכש פרסום ב- Google Adwords. פרסומי Adwords  לנייד הם מאד אפקטיביים;
ראשית, הם בולטים מאד. בהשוואה לחיפוש דרך המחשב, כשעושים חיפוש בגוגל בנייד, מקבלים בד"כ כ-3 תוצאות בלבד, כאשר שתיים מהן ממומנות וכולן מופיעות ב-Feed עצמו, ולא בצד. בנוסף, הם יכולים להיות מבוססי מיקום ולתת מענה לצרכים אזוריים, מבצעים לתושבי המקום וכו'.
אופציה נוספת היא פרסום באמצעות SMS. האופציה הזאת עוד לא רוויה, ואנשים עדיין מתייחסים לכל SMS  ולא מסננים אותו. פרסום בSMS מגיע לקהל יעד מאד מדויק ומפולח, וגם ממנו ניתן לייצר פעילויות שיווקיות מיידיות:  אפשרות להתקשר מידית אל בית העסק, להיכנס לאתר, להוריד קופון ועוד.
יש כמובן גם את האופציה של פרסום בפייסבוק (70% מגולשי פייסבוק, נכנסים לרשת דרך המובייל) באמצעות פוסטים, דפי מוצר וכדומה ויש עוד.

 שיווק במובייל נתפס אחרת בעיני המשתמש/המקבל/ הלקוח הפוטנציאלי... החשיבות שיש לטלפון הנייד עבורנו, התלות שלנו בו ותחושת הקשר העמוק והפרסונלי שלנו אליו משליכים במידה מסוימת גם על תפיסתנו את הפרסום בו והוא מרגיש לנו יותר אישי, מכוון ורלוונטי. כל הסטטיסטיקות והמדדים מעידים על אפקטיביות רבה מאד של הפרסום במובייל ולא בכדי הוא הופך ונהיה לטרנדי ופופולרי יותר ויותר. שווה לקפוץ על הרכבת עכשיו, לפני שהיא נהיית עמוסה מדי.

שרון ישראל, מנכ"ל חברת Xtra Mile המספקת שרותי שיווק, פיתוח עסקי ומכירות במודל של מיקור חוץ  http://www.xtra-mile.co.il>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב